Campanii PPC (pay-per-click)
Campaniile PPC de succes ofera oportunitati uimitoare pentru cresterea vanzarilor si pentru construirea unui brand. Poti folosi campanii PPC pentru orice tip de afacere, de orice dimensiune, daca doresti sa ajungi la anumite grupuri demografice intr-un timp prestabilit. Acest tip de directionare inseamna ca putem afisa anunturile potrivite la momentul potrivit. Un anunt bine conceput poate genera vanzari la scurt timp dupa ce a fost postat. Orice campanie necesita o cercetare constanta, testare si evaluare, cu scopul de a obtine cea mai mare rentabilitate a investitiei (ROI).
Ce este o campanie PPC?
PPC inseamna pay-per-click, adica plata la click, o modalitate de publicitate online prin care cumperi vizite la site-ul tau – platesti o taxa de fiecare data cand este accesat unul dintre anunturile tale.
Motoarele de cautare, precum Google, permite persoanelor fizice si celor juridice sa cumpere listari in rezultatele cautarilor. Aceste inregistrari apar impreuna cu rezultatele cautarii organice, cele neplatite. Motorul de cautare este apoi platit de fiecare data cand un utilizator face click pe lista sponsorizata.
Anunturile sunt vandute intr-o licitatie. Licitezi cat doresti sa platesti pentru un click pe anuntul respectiv. Cu cat licitezi mai mult, cu atat ai sanse sa fii pe prima pozitie in rezultatele sponsorizate ale cautarii.
O campanie PPC de succes implica multe elemente: cercetarea si alegerea cuvintelor cheie potrivite, organizarea cuvintelor in campanii si grupuri de anunturi bine organizate, setarea landing page-urilor optimizate pentru conversii. Motoarele de cautare rasplatesc advertiserii care creeaza campanii PPC relevante, inteligent targetate, prin costuri mai mici pentru click-uri. Daca anunturile si paginile de destinatie sunt utile si satisfacatoare pentru utilizatori, Google te taxeaza cu mai putin pentru click, ceea ce duce la un profit mai mare pentru tine. De aceea este important sa alegi o echipa specializata in managementul de campanii PPC.
O campanie PPC bine documentata, bine targetata si conceputa de catre specialisti iti va aduce beneficiile pe care le doresti pentru afacerea ta:
- va rezulta in publicitate extrem de specifica si de relevanta pentru produsele si serviciile afacerii tale
- va permite afacerii tale sa fie descoperita imediat de catre un numar mare de utilizatori de internet care sunt interesati de produsele sau serviciile oferite de tine
- te ajuta sa colectezi informatii extrem de detaliate despre publicul tau tinta pentru a putea fi utilizate in alte scopuri de marketing
- determina cresterea gradului de constientizare a brandului (brand awareness)
- livreaza trafic ROI (returnment of investment), bine directionat, catre site-ul tau
Cum functioneaza o campanie PPC?
Procesul de publicitate PPC variaza usor in functie de platforma care este folosita, insa principiile raman aceleasi. Etapele campaniei PPC:
- analiza afacerii si a domeniului in care activezi pentru a stabili strategia pe care o vom folosi;
- analiza concurentei – pentru a rula o campanie PPC este important sa cunoastem ce strategie au competitorii. Acest lucru ne ajuta sa atragem interesul publiului tinta si sa il redirectionam catre site-ul tau;
- studiul cuvintelor cheie – lansam campania PPC dupa ce efectuam un studiu amanuntit al domeniului afacerii tale, identificand cuvintele cheie cele mai relevante care vor atrage potentiali clienti pentru produsele si serviciile pe care le comercializezi;
- optimizarea paginilor de destinatie – testarea si imbunatatirea paginilor de destinatie este vitala pentru a maximiza traficul. Te ajutam sa construiesti pagini de destinatie eficiente, relevante pentru publicul tau tinta si care contin un puternic CTA (call to action);
- conceperea anunturilor astfel incat sa atraga trafic pe site;
- managementul campaniei – expertii nostri vor monitoriza in mod constant si vor gestiona campaniile care ruleaza pentru a se asigura ca obtii trafic targetat si o rata de conversie foarte buna. Toate acestea, desigur, cu un buget cat mai mic;
- segmentarea campaniei – modul in care intreaga campanie este structurata are un impact asupra performatei si a costurilor. Campaniile scurte, segmentate, structurate pe grupuri de anunturi restranse, nise inguste, care contin cuvinte relevante sunt extrem de eficiente – de aceea este nevoie sa fie facute de experti in domeniu;
- raportarea – urmarim derularea campaniilor si observam strategiile care au generat trafic targetat si conversii. Expertii nostri iti vor oferi informatii complete despre intreaga campanie si performantele sale;
- optimizarea permanenta a campaniei – optimizarea anunturilor, a ratei de conversie, eliminarea cuvintelor cheie care s-au dovedit nerentabile si gestionarea atenta a sumelor.
Ai deja o campanie PPC in derulare si vrei sa obtii mai mult de pe urma ei?
Daca ai o campanie PPC in derulare si doresti o opinie avizata despre strategie si succes, serviciile noastre de gestionare a campaniilor PPC te pot ajuta sa obtiimai mult din acea campanie si sa aduci clienti noi pt afacerea ta. Solicita o evaluare completand formularul de contact. Te va ajuta sa:
- iti faci o imagine de ansamblu a stadiului campaniei;
- evaluezi cuvintele cheie targetate;
- obtii un studiu cuvintelor cheie;
- adaugi continut;
- se reduci costul pe click – suntem experti in a identifica si a reduce cheltuielile PPC care nu sunt necesare;
- sa aduci trafic directionat;
- obtii rapoarte google analytics cu expertiza;
- recomandari privind gestionarea campaniei PPC.
Campaniile Google AdWords, FacebookAds si LinkedIn sunt instrumente eficiente de generare de trafic targetat pe site, de promovare a produselor/serviciilor oferite, de atragere de noi clienţi, de crestere a brand awareness-ului, cu rezultate masurabile și un ROI (return on investment) crescut.
Campanii PPC – Google AdWrods
Publicitatea prin Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de promovare online. Genereaza vanzari imediate, creste brand awareness si atrage clienti.
In prezent 98% dintre utilizatorii de internet folosesc Google ca motor de cautare, iar 90% dintre utilizatori aleg produse/servicii/informatii din primele 10 rezultate (prima pagina Google).
Campaniile PPC Google AdWords te ajuta sa ajungi pe prima pagina Google intr-un timp foarte scurt si pe alte site-uri pe care Google le detine, precum Gmail, Youtube etc. Aceste reclame atrag multi vizitatori, intrucat ei deja cauta informatii pe Google. Daca anuntul tau este relevant pentru ei si a fost conceput intr-un mod care sa atraga, acestia dau click pe anunt si ajung pe site-ul tau de unde vor achizitiona produse sau servicii. Platesti doar in momentul in care un utilizator a dat click pe anuntul tau.
Avantajele campaniei Google AdWords:
- rapiditate – atrage vizitatori la putin timp dupa ce publicarea anuntului
- targetare precisa – poti targeta publicul tinta pe care ti-l doresti
- control absolut asupra bugetului si a campaniei
- rezultate – este cea mai rentabila, din punct de vedere calitate-cost
- PPC – esti taxat doar cand utilizatorii dau click pe reclama ta
Campanii PPC – Facebook Ads
Facebook este cea mai mare retea sociala existenta in prezent – 8 milioane de romani, adica 85% din numarul utilizatorilor de internet din Romania, au cont de Facebook, ceea ce il face un instrument de promovare online foarte eficient.
Facebook permite o segmentare a audientei foarte complexa, pe criterii diverse: demografice (varsta, stare civila, sex), geografice (tara, oras, cartier) si comportamentul consumatorului (interese, hobby-uri, grupuri) , ceea ce face ca mesajul publicitar sa poata ajunga la anumit segment tinta, bine definit.
Cu ajutorul acestui sistem de segmentare si cu expertiza noastra in crearea de continut de calitate, putem crea mesaje care sa ajunga exact la publicul dorit de tine.
Campaniile Facebook Ads genereaza o conversie mare, ducand la cresterea vanzarilor – o promovare facuta corect poate convinge usor vizitatorii sa cumpere – astfel, cresc vanzarile si profitul companiei.
Campanii PPC – LinkedIn Ads
In prezent exista 1,7 milioane de romani au cont pe LinkedIn care folosesc reteaua in scopuri profesionale – cauta un job sau oportunitati de afaceri.
Promovarea prin LinkedIn poate fi foarte utila in atragerea de noi clienti, in functie de specificul activitatii tale.
Ca si la Facebook sau Google AdWords, plata pentru anunturile publicitare se face la click. Diferenta consta in publicul tinta.
Intrucat LinkedIn este o retea destinata exclusiv mediului profesional, genul de audienta pe care il ofera este incoparabil cu alte platforme. Anunturile prin LinkedIn pot aduce prospecti valorosi adresandu-se segmentelor: tehnologie, automobile de lux, bijuterii, electronice, servicii financiare, servicii de HR etc. LinkedIn permite segmentarea audientei pe criterii deiferite de alte platforme, precum: industrie, pozitie in cadrul companiei, educatie, varsta, afiliere profesionala etc.
Doresti o campanie PPC de succes care sa iti aduca noi clienti si sa iti creasca valoarea brand-ului? Contacteaza-ne acum prin intremediul acestui formular!